Pretty in Pastel Flower Delivery Geraldton | Same Day Florist Delivery - Flash Flowers

    Pretty in Pastel
   

View Larger
Pretty in Pastel

Oh so pretty! When you want to whisper your wishes for a wonderful occasion.

Flowers are subject to seasonal availability. In the event that any of the flowers are unavailable, the florist will substitute with a similar flower in the same shape, style and colour. Stem count, packaging and container may vary.

  • Standard (Pictured Price) : WN24





WN24 Pretty in Pastel - Standard (Pictured Price) reviews

Feedback for WN24 Pretty in Pastel - Standard (Pictured Price) has been compiled from 7 customer reviews

Date Score Customer Comment
Service:++
Product:++

I was happy with choice of flowers, compassion shown by your receptionist when writing condolences message
Flowers were well received in timely manner

Service:-
Product:--

Petals were great; very helpful, quick on communication and really easy to deal with.
I've had two orders of flowers through Petals. No idea what the first order was like, however the second bunch was awful. It looked like a cheap bunch from Woolies' $15 range. I sent a photo to Petals of the bunch and put in a complaint. Obviously the florist they used who serviced that area (Ballarat, Victoria) was not up to par; Petals agreed that the bunch was nothing like what had been ordered and even gave me a 50% refund.
While it was the local florist who did a bad job, unfortunately it also reflects poorly on Petals. Their customer service was outstanding, however I wouldn't use their service again for flowers in that region due to the florist they used.


On 03-Sep-2020 the supplier responded:
Thank you for your review. We have relayed your concerns to the fulfilling florist and processed your refund as promised as the value was missing. The quality of the blooms were fresh but the styling and value did not meet our high standards.

Service:++
Product:++

So easy to use flowers arrived within time listed. Flowers were absolutely beautiful. Better than I expected

Service:--
Product:--

Absolutely terrible service. Ordered some flowers off of the petals website and chose my delivery day. Was later called and informed that they couldn’t deliver on the day that I had chosen. Cancelled my order because I wanted the flowers to be delivered on my grandmothers birthday. Contacted petals 2-3 times to enquire about my refund and have not received any form of contact back. So they have basically stolen my money for goods that I never received.


On 15-Jun-2020 the supplier responded:
You are correct that we were unable to deliver your order on your chosen day as couriers are not available in that delivery area on a weekend. We contacted you and offered an alternative delivery date but of course when it's for an occasion like a birthday we understand the need to cancel which is what your requested. Your request to cancel the order was unfortunately not sent to Petals, it would appear you messaged the florist directly. When you message the supplying florist directly Petals does not see those messages and we apologise that they did not communicate with you in regard to that so there was a delay in processing your refund. I can see however that your money has not been stolen and that you have been refunded as of last Wednesday.

Service:++
Product:+

Flowers delivered on time with exceptional quality.

Step 1

SELECT YOUR PRODUCT

Standard (Pictured Price)
AUD $111.95
Classic
AUD $126.95
Deluxe
AUD $141.95
Same Day Delivery Available.
Step 2

CHOOSE EXTRAS TO MAKE IT MORE SPECIAL

Birthday / Baby / Other
B-Day balloons
AUD $14.95
Baby balloons
AUD $14.90
Other balloons
AUD $14.85
Stuffed Bear - Gender Neutral
Small
AUD $14.95
Medium
AUD $19.95
Large
AUD $24.95
Small / Medium / Large
Small
AUD $14.95
Medium
AUD $19.95
Large
AUD $24.95
Step 3

RECIPIENT POSTCODE